28.2.13

Langar í.... | Want some

Mig langar svoldið í einn svona....Kahler Omaggio vasa. Er búin að vera að klappa honum með augunum í dágóðan tíma. Ég veit nú samt ekki hvort ég tími að fá mér svona fínan vasa á meðan ég er með einn ungan hressan sem elskar að sveifla geislasverðinu í stofunni....læt mér nægja að dreyma um hann um stund ;)

****

I have been eyeing those Kahler Omaggio vases for some time and wouldn´t mind having one. But maybe it is not such a good idea to have one of those around while my little Jedi knight is in his"light-saber-battle-in-the-livingroom" mode....maybe I´ll just keep on petting it with my eyes for little while longer ;)


{source}
{source}
{source}
{source}
{source}

Eigið ljúft kvöld | Have a lovely evening
m

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...